Wednesday, July 30, 2008

Ahoj všichni :) Tak jsem konečně po krásné dovolené na Krétě dorazila do Usa. Mezitím jsem strávila jeden hektický den v Čechách, ještě teď se vzpamatovávám z časového přesunu, ale nic mě nezadrží v nákupní horečce :) Pokud vás zajímá, co zajímavého jsem si zatím koupila, můžete se mrknout do mé galerie http://picasaweb.google.cz/hradecka kde je album "shopaholic" :) A jestli chcete něco z toho, co tam vidíte, napište mail nebo komentář.
Jinak se mám skvěle, je to trochu nuda, nemám totiž ani vlastní auto, ani kolo, dneska je Justin zrovna v práci a jeho mamka jela pryč, tak tady tvrdnu doma sama, ale večer snad někam vyrazíme.
Zatím jsem ani neměla možnost něco tvořit, protože nemám vyvolané fotky, snad budou hotové ve čtvrtek a pustím se do toho :) Taky mě napadlo, že bych už konečně mohla dodělat visačky o sobě, tak se na to dneska podívám :)
Hrozně mě baví objednávat věcičky pro ostatní scrapbookářky, takže se neupejpejte a posílejte další ;) Musím ještě zjistit kolik stojí extra taška. Pokud to bude moc drahé, asi bych poslala balík s těmi těžkými věcmi poštou (lodí). To ještě uvidíme.
Tak přeji hezké tvoření a těšení se na září, kdy se vrátím - budeme muset udělat nějaký velký sraz :)

No comments: