Thursday, June 26, 2008

Bad news :(

Tak jsem dnes byla na konzultaci za jedním učitelem matematiky, kvůli písemce z kuželoseček, kterou jsem nedala a která jako jediná mi chyběla z těch tří k získání zápočtu. Jelikož jsem ale předmět opakovala a v téhle písemce jsem měla jen dva příklady ze čtyř, hrozilo mi, že mě vyhodí. Myslela jsem ještě s jednou kamarádkou, že by mohl přimhouřit oči nebo nám nabídnout alespoň opravný termín, ale projevil se jako naprostý idiot, byl na nás sprostý, ponižoval nás a tak. Takže jsme odsud obě s brekem odešly s tím, že to je tedy konec... Ostatní spolužáci do nás hučeli, ať s tím ještě něco uděláme, ale já vím, že matika je vážně těžká a že na to asi zrovna nejsem (i když jsem na té škole vydržela 4 roky) a že ani vedoucí katedry mě zřejmě nepodpoří (doposud jsem se s jejím pochopením také mockrát nesetkala). Takže už to nebudu pokoušet a raději rezignuji. Jsem nakonec celkem v klidu, protože si říkám, že život nekončí, naopak, mám spoustu věcí, za které být vděčná: zdraví, milující rodina a přítel, zase to zdraví a taky dobrou práci, od září navíc budu na vyšší pozici... A jelikož je mi teprve 22, tak si říkám, že život nekončí a zkusím to tedy někde jinde :) Jo a taky mám SCRAPBOOK :)))
Takže už jsem trochu brouzdala po internetu, co si v létě všechno nakoupím a objevila jsem tuhle super levnou sadu papírů. Jsou velikosti 6x6, takže se skvěle hodí na minialba nebo na přáníčka. Pokud byste někdo měl zájem, můžu ji objednat a odešlu vám ji hned, jak přijedu od USA (tj. 26.7.) Co říkáte? :) Navíc za úžasnou cenu - Kč 200,-

1 comment:

Monika said...

Olo,
to je mi moc líto, že jsi musela padnout na takového .... škoda mluvit. Ale jak píšeš, všechno teprve začíná a člověk by se měl radovat, těšit se a ne se nervovat od někoho, kdo za to ale vůbec nestojí. Život není o dokončené vysoké škole, ale o tom jeho vlastním prožitku!!! A SCRAPBOOK je přece celý o prožitcích, okamžicích, které nechceme zapomenout....Takže přeji hodně štěstí v nové etapě tvého života.
pa Monika (Mona)