Thursday, June 19, 2008

Milá návštěva :)

Včera jsem sice musela být v práci, ale stavila se za mnou Danča a přinesla mi dáreček! :) Je krásný, obdivuju její titěrné výtvory, na něco takového bych neměla trpělivost, ani fantazii. Tak jsme pokecaly o všem možném, samozřejmě nejvíc asi o scrapbooku :) Doporučila mi výrobky od Tima Holtze, tak jsem se dívala na jeho stránky a program a zjistila jsem, že v září bude na ScrapFestu v Minnesotě, kam se chystám!!! (Pobyt v US jsme si naplánovali až do 15. září, protože víkend před tím je scrapbookový festival, musím se zapsat na nějaké dílny a akce!!!) Tak jsem zvědavá. Taky jsem obdivovala její nové raznice a razítka od firmy Stampin Up! a došlo mi, že Justinova maminka má kamarádku, která pro Stampin Up! pracuje... :) Takže to vypadá, že letošní léto mi způsobí pěknou díru v rozpočtu (jako by tam už nebyla :)
No a jelikož můj milý šel posedět na pár piveček s jeho šéfem, zůstala jsem doma sama a sáhla po straaaašně dlouhé době na scrapbook. Tady je výsledek. Papír už jsem měla hotový dávno, jen jsem nevěděla, na co ho využít. Pořád mi stránka připadá trochu nedodělaná, obdivuju, jak některé holky dokážou naplácat na stránku strašně věcí a přitom to vypadá skvěle (viz Gabreta a Lenka :) No snad se letos v létě v USA něco přiučím a dovezu nějaké nové materiály, techniky apod. a půjde mi to od ruky :)
Hezký den všem přeje
Ola

No comments: