Friday, June 13, 2008

Good deals :)


Začátkem něco málo o tomto blogu :) Jelikož naše česká scrapbookářská komunita je ještě celkem v plenkách, není divu, že se snažíme sehnat kdejaké ozdůbky a super papíry a alba kde se dá. Proto jsem založila tuhle stránku, na které se s vámi podělím o každý dobrý nález z českých vod :) Ale nejen to. V létě budu v ráji scrapbookářek - USA. Už jsem některým z vás dala vědět, že pokud je něco, co strašně nutně "počebujete" a nemůžete to nikde sehnat, ráda to pro vás koupím a pošlu vám to. No a taky chystám další překvapení ;) Ale to až v červenci, nebo spíš srpnu. Těšte se!
Pro dnešek se s vámi podělím o úlovky ze středečního nákupu :)
Krásné červené album s papíry formátu A4, nálepkami, abecedou, čísly a fotorůžky, jsem za 250,- koupila v Tchibu. Pravda, papíry jsou trochu vánoční, ale to ještě neznamená, že album musí být využito nutně na tuto příležitost (obzvlášť to platí pro mne, nemám skoro žádné kloudné fotky z loňských Vánoc :(
Písmenka jsou pěnová a stála pouhých 8 Kč, stejně jako plastové síťky, které používám při balení dárků, ty stály 14,- a obojí je z Tesca.


A aby to nebylo málo, taktéž v Tescu jsem pořídila malé kroužkové album, stránky jsou orientované na šířku a mají rozměry přibližně 15x20 cm. Album má stránky se samolepícími papíry, přes které je fólie, určitě to znáte. Má moc hezké pruhované desky laděné do růžovo modrých pastelových barev a přes desky je ještě "list" z tvrdého plastu s nápisem Photographs (foto nemám, proto tak stručný popis :-D) Uchvátilo mne už dřív, ale nechtělo se mi za něj dávat 100,-, proto jsem si počkala a teď ho objevila za Kč 14,-!!! :) Myslím, že je super pro někoho, kdo nemá čas nebo chuť piplat se s minialbem. Jen nafrkáte fotky, pár ozdob (musí být ale asi ploché, aby se fólie přichytila...) a je hotovo :)
Takže mám teď spoustu věcí na tvoření, jen ten čas schází :( Držte mi palce na zkoušky, už se těším, až to bude za mnou a bude čas na scrapbook :)
PS: Kdybyste někdo chtěl, můžu vám dojít na nákup a věci vám poslat ;)

2 comments:

Monika said...

ahojky, super nápad, přidám si tě do svých oblíbených blogů!!!
pa Monika (Mona)

Helena said...

Tleskám!!! Scrapbooku není nikdy dost!:-))) Taky si tě píšu do svého "blo(č)gku". Přeji ti úspěhy ve škole, v práci i ve scrapbooku a těším se na další tvoje novinky. Jo, až budou z Ameriky , to budeme jen vzdychat...:-( Hanka ( Gabreta)